Darmowa dostawa od 990,00 zł

Punkty lojalnościowe

Rób zakupy, zbieraj punkty i wymieniaj na rabaty!

Wprowadzamy punkty lojalnościowe, aby nagradzać naszych wiernych klientów.

Za każdą wydaną złotówkę otrzymujesz 1 punkt. Kiedy uzbierasz wystarczającą ilość punktów, będziesz mógł je wymienić na rabat na swoje zakupy! Im więcej punktów uzbierasz, tym większy rabat otrzymasz. Dzięki naszym punktom lojalnościowym robienie zakupów na modelekolejowe.pl staje się jeszcze bardziej opłacalne.

Punkty otrzymasz również za aktywności:

  • Ocenienie zakupionego produktu – 10 pkt.
  • Dodanie opinii o zakupionym produkcie – 10 pkt.
  • Dołączenie zdjęcia do opinii o zakupionym produkcie – 20 pkt.
  • Ocenienie przebiegu zamówienia - 5 pkt.
  • Dodanie opinii o zamówieniu - 5 pkt.

Jakie rabaty mogę otrzymać za zgromadzone punkty?

  • 1000 pkt. - 25zł
  • 2000 pkt. - 60 zł
  • 4000 pkt. - 130 zł
  • 8000 pkt. - 270zł

Regulamin

Oto ogólne informacje na temat programu lojalnościowego modelekolejowe.pl

Program lojalnościowy modelekolejowe.pl umożliwia zdobycie punktów, które można wymienić na rabaty, na przykład kolejowe modele, w zamian za dokonywanie zakupów w sklepie oraz dodawanie przez klientów opinii i ocen na temat oferowanych produktów.

Uczestnictwo

  1. Uczestnikami programu lojalnościowego są zarejestrowani klienci sklepu internetowego modelekolejowe.pl.

  2. W przypadku klientów, którzy zarejestrowali się przed dniem 1 kwietnia 2023 roku, punkty nie zostaną przyznane za zakupy dokonane przed tą datą.

Zasady naliczania punktów 

  1. Punkty przyznawane są na podstawie wartości pieniężnej zamówienia. Klienci otrzymują punkty (oznaczone jako "oczekujące") w momencie składania zamówienia według następującego wzoru:

X = wartość punktowa zamówienia, w którym 1 zł = 1 pkt (np. jeśli wartość zamówienia wynosi 190,5 zł, liczba punktów zdobytych w zamówieniu wynosi 190,5).

  1. Liczba punktów nie jest zaokrąglana do wartości całkowitych.

  2. Klienci otrzymują również punkty za:

  • dodanie przez siebie opinii o produkcie (10 punktów za każdą zaakceptowaną przez sklep opinię) oraz za dodanie zdjęć do opinii (10 punktów za każde zdjęcie, które zostanie zaakceptowane wraz z opinią)
  • wystawienie oceny produktu (10 punktów za każdą wystawioną ocenę)
  1. Punkty nie są naliczane od kosztów przesyłki zamówienia (jeśli klient wybierze przesyłkę na adres podany podczas rejestracji).

  2. Punkty są reprezentowane jako liczby wymierne.

Przelicznik wartości zamówienia na punkty

Przelicznik wartości zamówienia na punkty jest używany do naliczania punktów (oznaczonych jako "oczekujące"), które klienci otrzymują w momencie składania zamówienia. Zasada naliczania punktów zgodnie z przelicznikiem wartości zamówienia na punkty została omówiona w sekcji "Zasady naliczania punktów" tego regulaminu.

Typy / statusy punktów

  • punkty oczekujące -  to punkty przyznane klientowi automatycznie po złożeniu zamówienia, które czekają na weryfikację ze strony firmy. W zależności od wyniku weryfikacji, punkty mogą uzyskać status "zaliczone" lub "anulowane". Punkty oczekujące nie są brane pod uwagę przy obliczaniu salda punktowego klienta.
  • punkty zaliczoneto punkty, które zostały zatwierdzone przez firmę po sfinalizowaniu transakcji zakupu. Punkty te są brane pod uwagę przy obliczaniu salda punktowego klienta.
  • punkty anulowaneto punkty, które nie przeszły pomyślnie weryfikacji i zostały anulowane z powodu np. braku wpłaty lub nieodebrania produktów w określonym czasie. Punkty te nie są brane pod uwagę przy obliczaniu salda punktowego klienta.
  • punkty wykorzystaneto punkty, które klient wykorzystał do zapłaty za zamówione produkty. Punkty te są uwzględnione w saldzie punktowym klienta automatycznie po dokonaniu płatności nimi za zamówienie. Punkty wykorzystane są brane pod uwagę przy obliczaniu salda punktowego klienta.

Weryfikacja punktów

  1. W przypadku weryfikacji punktów, dokonujemy zmiany statusu punktów oczekujących przypisanych do danej transakcji na jeden z dwóch statusów: "zaliczone" lub "anulowane".

  2. Ważne jest, aby pamiętać, że zmiana statusu punktów z oczekujących na zaliczone lub anulowane jest nieodwracalna.

  3. Proces weryfikacji punktów trwa do 40 dni od daty złożenia zamówienia.

  4. Punkty oczekujące zostaną zaliczone, gdy transakcja zostanie sfinalizowana, czyli otrzymamy zapłatę i dostarczymy lub klient odbierze zamówiony towar osobiście w określonym przez nas czasie, który wynosi do 20 dni od daty wysyłki.

  5. Punkty oczekujące zostaną anulowane, gdy nie dojdzie do transakcji (np. brak wpłaty lub nieodebranie produktów w określonym przez nas czasie 20 dni od daty złożenia zamówienia).

Saldo punktów klienta

1. Saldo punktów klienta jest obliczane według następującego wzoru:

  • saldo punktów klienta = suma punktów zaliczonych - suma punktów wykorzystanych

2. Klient może wykorzystywać jedynie punkty określone jako saldo punktów klienta.

3. Wraz z dokonaniem zakupu saldo punktów zmniejsza się o liczbę wykorzystanych punktów.

4. Saldo punktów jest wykorzystywane automatycznie przy składaniu kolejnego zamówienia w przypadku kliknięcia opcji - wykorzystaj saldo punktów.

5. Wszystkie produkty, które są dostępne do wymiany za punkty lojalnościowe znajdują się w menu "Produkty za punkty".

6. Przy zamówieniu zostanie wykorzystana liczba punktów z salda punktów wybrana przez użytkownika w trakcie dokonywania zamówienia pod warunkiem, że saldo punktów jest większe od ilości wykorzystywanych punktów.

7. Saldo punktów może być zmienione przez administratorów systemu w przypadku anulowania zamówienia.

8. Każdy zarejestrowany i zalogowany klient otrzymuje informacje o aktualnym stanie salda punktowego oraz możliwości rabatów.

9. Punkty są wymienialne wyłącznie na produkty dostępne za punkty.

pixel